PRAKTYCZNY
LEADERSHIP
Program dla prawdziwych liderów. Poznaj sprawdzone narzędzia i buduj dobre warunki do pracy Twojego zespołu

Szczegóły warsztatu
PRZYWÓDZTWO
DWIE CZĘŚCI: Mastermind + Warsztaty
Celem 6-miesięcznego programu jest zagłębienie się w kluczowe elementy pracy lidera zespołu.
Zaczniemy od grup Mastermind z dopasowanymi uczestnikami pracującymi na konkretnych przypadkach pod okiem prowadzących. Następnie warsztaty, które pomogą postawią przysłowiową „kropkę nad i” w Twoim narzędziowniku i pomogą jeszcze lepiej zarządzać systemem pracy.
ZGŁOŚ SIĘ PO 80% DOFINANSOWANIA
Masz okazje dołączyć do ponad 6-miesięcznego programu rozwoju kompetencji prowadzonego przez praktyków.
1. Grupy Mastermind
[przełom 2023/24]
2. Praktyczny Leadership
[wiosna 2024]
Takiego programu jeszcze na rynku nie było!
Poczuj efekt fedrowania wśród praktyków.
48
GODZIN
12 warsztatów online
3 praktyków prowadzących
16
MIEJSC
Dla osób, które przejdą rekrutację.
Tu nie ma przypadkowych uczestników!
5499
PLN netto
1099 netto po uzyskaniu 80% dofinansowania
WYŚLIJ SWOJE
ZGŁOSZENIE
… zacznijmy od rozmowy i odpowiedzi na Twoje pytania

Udział w Kopalni Biznesu zapewnił mi poznanie skutecznych i ciekawych narzędzi do pracy Scrum Mastera. Dodatkowo dzięki zaangażowaniu do projektu rewelacyjnych trenerów i dostałam nam kilof w postaci pakietu sprawdzonych narzędzi. Dodatkowo, co bardzo mocno cenię, dzięki kursowi stworzyłam networking z grupą wyjątkowo inspirujących pasjonatów zwinności.
Cały czas pozostajemy w kontakcie, przez co wspieramy się nawzajem w dążeniu do naszych celów i dzielimy się doświadczeniami - nie tylko biznesowymi.
DLA KOGO
Dla osób chcących jeszcze lepiej prowadzić swoje zespoły korzystając z różnych narzędzi nowoczesnego lidera.
Uczestnicy tej grupy mają już swoje doświadczenie w projektach z różnych branży. Zależy nam na tym, ponieważ ich różna charakterystyka wpływa również za szeroki wachlarz omawianych narzędzi. Każdy zespół jest inny, tak samo jak różne są wymagania biznesowe i sposoby ich dowiezienia.

PROWADZĄCY
Podczas warsztatów poznasz teorię, ale zawsze z praktycznymi przykładami.
Na Kopalni prowadzącymi są sami praktycy i do tego specjaliści w swojej dziedzinie.
Czyli osoby nie tylko z dużym doświadczeniem w omawianych narzędziach, również żywo jarający się swoim obszarem.
Różnicę widać gołym okiem!

AGENDA
PROGRAMU
Start szkolenia Praktyczny Leadership 28.02.2024
28.02.2024 17:30-21:30
Jaki styl przywództwa jest najlepszy dla Ciebie i Twojego zespołu?
1. Style przywództwa wspierane przez organizację
- różne style przywództwa
- budowanie stylu przywództwa w oparciu o wartości firmy
- kreowanie własnego stylu przywództwa w otoczeniu biznesowym
- case study
Literatura:
– Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły; Dale Carnegie
– Mój szef jest idiotą; Thomas Erikson
– Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji; Ewa Wilmanowicz
Emilia Sędziak
06.03.2024 17:30-21:30
Co daje zarządzanie potencjałem na poziomie jednostki oraz całego zespołu?
2. Zarządzanie potencjałem w oparciu o mocne strony
- odkrywanie potencjału w zespole i organizacji oraz swojego w roli lidera
- które cechy i talenty warto eksponować, jak to robić i kiedy
- budowa środowiska, które sprzyja uwalnianiu potencjału, szczególnie w zespołach projektowych i branżach, gdzie praca projektowa jest najlepszą formą pracy
- przegląd dostępnych narzędzi (m.in. FRIS) i technik, które pomagają skutecznie wspierać zespoły i ludzi w eksponowaniu potencjału
Literatura:
– Powerful Leadership Through Coaching – Principles, Practices, and Tools for Leaders and Managers at Every Level, Michael K. Simpson
– Coaching the Team at Work 2 – The Definitive Guide to Team Coaching, David Clutterbuck
Barbara Gubsch
13.03.2024 17:30-21:30
Jak zarządzać różnorodnością i dynamiką zespołu, by zadbać o skuteczny rozwój każdej osoby?
3. Co robić, gdy pojawi się konflikt?
- jak działa współpraca w zespole, a kiedy nie działa?
- zarządzanie konfliktem i podstawy zarządzania zmianą z perspektywy różnorodności w organizacji i poza nią
- kontekst różnorodności (demograficznej, kulturowej, neuroróżnorodności) w zespołach projektowych, stacjonarnych i rozproszonych i organizacjach
- interdyscyplinarność – generowanie innowacji, zwiększanie zaangażowania i aktywności zespołów oraz interesariuszy zmiany
- przegląd dobrych praktyk zarządzania różnorodnością i inkluzji pracowników
Literatura:
– Zmiana przez design: jak design thinking zmienia organizacje i pobudza innowacyjność; Tim Brown
– Innovator’s DNA: Mastering the Five Skills of Disruptive Innovators; Clayton M. Christensen
Martyna Tarnawska
20.03.2024 17:30-21:30
Jak budować sieć wokół zespołu, żeby jeszcze lepiej realizować cele?
4. Współpraca i konkurencja w biznesie
- planowanie i realizacja wartościowego networkingu, podejście z perspektywy lidera, członka zespołu i organizacji
- budowanie i wzmacnianie skutecznej współpracy, dobre praktyki dla lidera
- podejście do konkurencji jako sposobu funkcjonowania w biznesie i organizacji, zwiększanie świadomości o potrzebie dobrego współistnienia
- pielęgnowanie współpracy w i na zewnątrz organizacji
Literatura:
– Otoczeni przez idiotów; Thomas Erikson
– Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy. Wojciech Haman; Jerzy Gut
– Co-Opetition; Adam M. Brandenburger, Barry J. Nalebuff.
Emilia Sędziak
• Zobacz całą agendę
27.03.2024 17:30-21:30
W jaki sposób lider prowadzi spotkania, aby były wartościowe dla wszystkich?
5. Facylitacja spotkań zespołu
- co to jest facylitacja i czym się różni od liderowania, jak te różnice wykorzystać dla korzyści zespołu i organizacji
- wykorzystanie modelu Process Iceberg® w praktyce, w ćwiczeniach na przypadkach z życia projektów
- przegląd sprawdzonych technik i narzędzi facylitacji, z akcentem na te, które świetnie się sprawdzają w pracy zdalnej i w zespołach rozproszonych
- jak zbudować własny narzędziownik i sprawnie się nim posługiwać w trudnych sytuacjach
Literatura:
– Myślenie pytaniami; Marilee G. Adams
– Effective group facilitation in education : how to energize meetings and manage difficult groups; John Eller
Martyna Tarnawska
03.04.2024 17:30-21:30
Jak efektywnie komunikować się synchronicznie i asynchronicznie?
6. Kaskadowanie informacji i delegowanie zadań
- modele projektowania komunikacji dla zespołów i organizacji
- komunikacja synchroniczna i asynchroniczna w praktyce,
- formułowanie skutecznych komunikatów dla najbliższego otoczenia (w górę i w dół)
- budowanie i zwiększanie jakości komunikacji na poziomach 1:1, 1:zespół, 1:organizacja
- oswajanie się z tym, że nie zawsze można czy warto być transparentnym
Literatura:
– Work Communication. Mediated and Face-to-Face Practices, Maureen Guirdham – 2017
– The Async-First Playbook: Remote Collaboration Techniques for Agile Software Teams; Sumeet Moghe
Martyna Tarnawska
10.04.2024 17:30-21:30
Jak pomagać biznesowi rosnąć, a zespołom rozwiązywać problemy, które się przydarzają po drodze?
7. Tworzenie okazji biznesowych
- gdzie są okazje biznesowe – namierzanie, sygnalizowanie, weryfikacja
- istotne elementy współpracy z biznesem
- jak komunikować problemy związane z otwarciem okazji biznesowej
- co robić z przekonaniami, które utrudniają pracę i realizowanie zadań lidera
Literatura:
– Biznes, czyli sztuka budowania relacji; Miłosz Brzeziński – Droga Toyoty; Jeffrey K.Liker
Barbara Gubsch
17.04.2024 17:30-21:30
Jak negocjować, żeby jeszcze skuteczniej osiągać cele? Jak sobie radzić z presją interesariuszy?
8. Negocjacje dla liderów i managerów
- efektywne przygotowywanie i planowanie negocjacji
- styl i kultura negocjacji
- narzędzia i techniki, które pomagają osiągać cele biznesowe i osobiste
- prowadzenie rozmów z partnerami biznesowymi
- jak rozpoznawać manipulację w biznesie
Literatura:
– Negocjacje z potworami; Igor Ryżow.
– Never Split the Difference. Negotiating as if Your Life Depended on It; Chris Voss
Emilia Sędziak
24.04.2024 17:30-21:30
Jakie korzyści daje wiedza o coachingu i budowaniu informacji zwrotnej?
9. Psychologia w pracy zespołu
- wartościowy feedback jako element kultury organizacji i postawy lidera w zespole
- narzędzia i techniki coachingowe użyteczne w roli liderskiej
- błędy poznawcze i mechanizmy grupowe, które warto znać
- sztuka dobrej perswazji dla lidera i managera
Literatura:
– Dare to lead, Brene Brown
– The Making of a Manager: What to Do When Everyone Looks to You, Julie Zhuo
– Szef wymagający i wyrozumiały. Jak skutecznie zarządzać, nie tracąc ludzkiego oblicza, Kim Scott
Barbara Gubsch
08.05.2024 17:30-21:30
Co robi lider, którego zespół chętnie optymalizuje procesy i chce usprawniać swoją pracę?
10. Wprowadzenie do managementu 3.0
- jak wspierać pracowników i zespoły w realizacji zadań w podejściu Management 3.0
- dobre praktyki motywowania i nagradzania
- znaczenie mentoringu dla wzrostu poziomu kompetencji w firmie
- zarządzanie wiedzą w roli lidera
Literatura:
Zarządzanie 3.0, kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile, Jurgen Appelo
Martyna Tarnawska
15.05.2024 17:30-21:30
Zajęcia poświęcone rozwiązaniu grupowej pracy domowej uczestników
11. Twój styl pracy z zespołem
- style pracy z zespołem i dobór najlepszego dla projektu i celu
- analiza potrzeb komunikacyjnych w zależności od stylu pracy lidera
- praca z przypadkami z Twojego zespołu i firmy
- zmniejszanie kosztów związanych z brakiem kształtowania pracy z zespołem
Literatura:
– Never Eat Alone: And Other Secrets to Success, One Relationship at a Time. Keith Ferrazzi
– Leaders Eat Last: Why Some Teams Pull Together and Others Don’t. Simon Sinek.
Emilia Sędziak
22.05.2024 17:30-21:30
W jaki sposób przygotować siebie i zespół na to co ciężko zaplanować?
12. Przywództwo sytuacyjne
- koncepcja przywództwa sytuacyjnego
- autodiagnoza, odkrywanie mocnych stron na bazie FRIS
- scenki i ćwiczenia praktyczne
Książki –
– Przywództwo wyższego stopnia, Ken Blanchard
– 13 wzorców dobrej komunikacji i relacji. Analiza transakcyjna w praktyce, Monika Dawid-Sawicka, Elżbieta Stelmach
Barbara Gubsch
JAK WYGLĄDA
ZGŁOSZENIE?
Dbamy o jak najlepsze dopasowanie uczestników.
Na Kopalni nie ma przypadkowych osób!
Prowadzimy rekrutacje do 3 miesięcznych programów szkoleniowych. Dodatkowa rozmowa ma na celu lepiej poznać Ciebie i Twoja historię oraz plany zawodowe i kluczowe kompetencje.
Co stoi za tym, że chcesz dołączyć do grupy?
Będzie również okazja, żeby powiedzieć więcej o proponowanym dofinansowaniu na poziomie 80%.
01
Wysłanie zgłoszenia
02
Rozmowa telefoniczna
03
Spotkanie online
Po przyjeciu do programu szkoleniowego:
03 dostaniesz zaproszenie na nasz event i spotkamy się na żywo w gronie innych uczestników
FAQ
Dlaczego Kopalnia Biznesu?
Poniżej znajdziesz 6 konkretnych powodów, które musisz wiedzieć przed wysłaniem zgłoszenia:
- Kadra prowadzących – osoby nie tylko z wieloletnim doświadczeniem, ale też praktycy w swoich dziedzinach. Dzięki temu możesz liczyć nie tylko na prezentację narzędzi, ale też ich potencjalne efekty zastosowania oraz momenty krytyczne.
- Kompletny program – 3 miesięczne kompleksowe warsztaty online, które ułożone w logiczną całość dają ogromną wartość dla uczestników. Nie mówimy tu o weekendowym cudzie szkoleniowym, tylko o długim programie, podczas którego o wiele lepiej poznasz doświadczenia innych osób. To wszystko pod okiem doświadczonego prowadzącego.
- Inni uczestnicy – osoby, które pozytywnie przejdą rekrutację dołączą do maksymalnie 16 osobowych grup na dopasowanym poziomie doświadczenia, ambitnych i zmotywowanych do maksymalnego wykorzystania tego czasu. Przygotuj się na ciekawe dyskusje nie tylko podczas spotkań online, ale też w dedykowanej grupie.
- Dodatkowe spotkania – Na dedykowanym kanale odbywają się tak zwane „Szychty”, czyli otwarte spotkania dla absolwentów i uczestników warsztatów. Na tych spotkaniach każdy może zaproponować konkretne wyzwanie z jego otoczenia zawodowego lub porozmawiać na tematy zaproponowane przez inne osoby. Bardzo dużo merytorycznych dyskusji w oparciu o realne przykłady z życia.
- Wsparcie na rynku pracy – współpracujemy zarówno z utalentowanymi specjalistami zarządzania (projekty, produkty, zwinne zespoły) na różnym poziomie doświadczenia, ale także z ciekawymi firmami. Dlatego możesz liczyć na aktywne rekomendacje do partnerów programu oraz na otwartym rynku.Pomagamy w tym obszarze, ale nie gwarantujemy zdobycia pracy, bo to zależy od wielu czynników.
- Społeczność praktyków – naszym celem jest wsparcie w następnym kroku w karierze zawodowej. Bez względu na to czy chcesz dopiero zacząć, jesteś na początku drogi, czy masz wiele lat doświadczenia. Znajdziesz tu osoby z podobnymi wyzwaniami, które Cię od razu zrozumieją, a z dyskusji może wyjdzie coś więcej.
Jak wygląda zgłoszenie do programu?
Może najpierw dlaczego ją prowadzimy i co udowodniły nam poprzednie edycje.
Zauważyliśmy, że odpowiedni dobór uczestników warsztatów ZAWSZE przekładał się na dynamikę pracy, zaangażowanie w dyskusję i wymianę perspektyw. Przez co bezpośrednio wpływa na efekty końcowe i rozwój kompetencji. Tutaj nie ma przypadkowych osób.
- Pierwszym krokiem jest wysłanie zgłoszenia przez formularz na tej stronie.
- Następnie kontakt telefoniczny i rozmowa, która pomoże nam Cię lepiej poznać i odpowiedzieć na ewentualne pytania.
- Jeśli zdecydujesz się wziąć udział w rekrutacji na warsztaty to poszukamy najlepszego terminu rozmowy online. Przeważnie trwa około 30-45 min.
Po lepszym poznaniu Twojego doświadczenia i oczekiwań będziemy zaproponować konkretne działania w tym zaproszenie do programu szkoleniowego.
Jeśli jedną z propozycji nie będzie zaproszenie na warsztaty, to też powiemy dlaczego i podzielimy się naszą perspektywą. Możesz z góry liczyć na wartościową informację zwrotną.
Pamiętaj, że na dole strony jest do nas kontakt i jeśli masz dodatkowe pytania to chętnie na nie odpowiemy.
Na czym polega wsparcie na rynku pracy?
Kopalnia Biznesu łączy w jednym miejscu rozwój i rekrutację kompetencji osób zajmujących się zarządzaniem projektami, produktami i zwinnymi zespołami.
Wspieramy w rozwoju kariery, a to czasami wiąże się ze zmianą pracy.
Możesz liczyć na pomoc w przygotowaniu narzędzi potrzebnych na rynku pracy, czyli CV i LinkedIn. Jednocześnie osoby uzyskujące rekomendację są kontaktowani z partnerami programu wraz z połączonym programem mentoringowym.
Pomoc na rynku pracy nie wiąże się z gwarancją sukcesu! ale z naszej strony możesz liczyć na dużą porcję wsparcia i aktywnych działań.
Jak działa społeczność i kogo można w niej spotkać?
Specjalizacją Kopalni Biznesu są obszary zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami.
Dlatego na naszych „korytarzach” (czyt. produktach lub warsztatach) możesz spotkać ludzi o różnym poziomie doświadczenia, ale zawsze będą to praktycy lubiący swoje zawodowe wyzwania. To co jeszcze charakteryzuje naszą społeczność to chęć dzielenia się wiedzą połączona z ludzkim podejściem. Tworzenie merytorycznej atmosfery bez kija w dupie jest naszym głównym celem.
Dlatego w takim nurcie realizujemy:
- 3-miesięczne programy szkoleniowe
- spotkania na żywo pod marką Piwo Między Projektami
- treści video – wywiady i instrukcje narzędzi
- wsparcie w procesach rekrutacyjnych
- grupy mastermind oraz inne formy dzielenia się wiedzą
Dołącz do grona praktyków zarządzania i poczuj efekt fedrowania na Twoich kompetencjach!
Pakiet: Mastermind + Praktyczny Leadership
bez dofinansowania
12 990 netto
2598
pln Netto / 3196 pln brutto
potem będzie 4900 NETTO PLN
1499 netto – 3 miesięczne grupy Mastermind
1099 netto – 3 miesięczny program Leadership [po dofinansowaniu]
pełna pomoc w pozyskaniu 80% dofinansowania
decyzja o dołączeniu po uzyskaniu gwarancji dofinansowania
dołączenie do zamkniętej grupy absolwentów Kopalni
dostęp do dodatkowych materiałów i spotkań z praktykami

WYŚLIJ
ZGŁOSZENIE
Lub wyslij do nas mail
czesc@kopalniabiznesu.pl
Zgoda
wysylajac zgloszenie akceptujesz
polityke prywatosci
Lub wyslij do nas mail
czesc@kopalniabiznesu.pl
Zgoda
wysylajac zgloszenie akceptujesz
polityke prywatosci
WIĘCEJ NIŻ
WARSZTATY
Kopalnia Biznesu to nie tylko same szkolenia. To społeczność praktyków na każdym
poziomie wtajemniczenia zawodowego.
Warsztaty w liczbach
167
absolwentów
Kopalni Biznesu
6
6.1/7 ocena
zrealizowanych kursów
15
zrealizowanych
programów
poza warsztatami
5
5 lat organizowania spotkań praktyków na żywo pod nazwą Piwo Między Projektami
6
6 lat wspieramy firmy w doradztwie i dedykowanych szkoleniach
26
ekspertów praktyków współpracuje z nami realizując programy i doradztwo