WYWIADY Z
PRAKTYKAMI
DOWIESZ
CZEGO SIĘ DOWIESZ
PODCZAS
DOWIESZ SIĘ:
PYTANIE DO CIEBIE
HIPOTEZA
Umiejętność zbierania danych i zachowań klientów pozwala podejmować decyzje na każdym poziomie organizacji.
Co to właściwie jest data-driven? To popularne hasło w dzisiejszych czasach, ale czy firmy rzeczywiście wykorzystują dane w podejmowaniu decyzji? Wojciech wyjaśnia, że choć wiele firm tworzy imponujące dashboardy, to często dalsze kroki podejmowane są na bazie intuicji, a nie rzeczywistych danych.
Jak wygląda praktyczna praca z danymi? Wojciech pracuje w Insights 24, gdzie analizuje cele biznesowe klientów w kontekście ich obecności w świecie cyfrowym. Nie tylko monitorują sieci społecznościowe, ale także analizują ruch na stronach internetowych i interakcje z klientami. Dzięki tym danym pomagają ulepszać produkty, marketing i podejmować decyzje na podstawie faktów.
Czy duże firmy rzeczywiście lepiej operują danymi? Okazuje się, że posiadanie wielu danych wcale nie gwarantuje właściwego wykorzystania ich w podejmowaniu decyzji. Często firmy, nawet te duże, budują imponujące dashboardy, ale finalne decyzje są oparte na intuicji.
Jakie są trendy w podejściu data-driven? Wojciech podkreśla, że coraz więcej firm przechodzi od analizy produktu do analizy klienta. Dzięki danym mogą lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje klientów, co ma duże znaczenie w obecnych czasach.
Czy dane wystarczą do przewidywania trendów produktowych? Dane są cennym źródłem informacji, ale nie zawsze wystarczają do przewidzenia przyszłych trendów. Analiza danych musi iść w parze z kontekstem, heurystykami i wiedzą ekspercką.
Jakie są konkretne przykłady wykorzystania analizy danych w marketingu? Wojciech opowiada o przypadku firmy produkującej sprzęty AGD, która dzięki analizie zrozumiała, że live na platformach społecznościowych przyciągają większą uwagę niż zwykłe posty. To dało im konkurencyjną przewagę i lepszą relację z klientami.
ROZMOWA Z
EKSERTEM
ROZMOWA Z EKSERTEM
ROZMOWA
2 CZĘŚĆ
OFERTY
PRACY
OFERTY PRACY
AKTUALNE
OFERTY PRACY
Product Owner
Scrum Master
Project Manager
WSZYSTKIE
MATERIAŁY
Uzyskaj dostęp do zweryfikowanej wiedzy i narzędzi
WARSZTATY
3-MIESIĘCZNE
WARSZTATY Z
PRAKTYKAMI
Scrum master
Poziom podstawowy
Project Manager
Poziom podstawowy
Product Owner
Poziom podstawowy
Scrum master
Poziom zaawansowany
Project Manager
Poziom zaawansowany
Product Owner
Poziom zaawansowany
SPOTKANIA NA
ŻYWO
SPOTKANIA NA ŻYWO
EVENTY NA
ŻYWO
Piwo Miedzy Projektami
Luźna atmosfera, pełna merytoryka i ciekawa agenda.
Dołącz do sesji Round Tables, czyli 2 godzinnych warsztatów w pod okiem eksperta w grupie maksymalnie 8 osób. Idealne połączenie wymiany wiedzy i networkingu między praktykami zarządzania. Zobacz więcej
Sprawdz dostepne daty
NEWSLETTER
NEWSLETTER
TWOJE 12
MAILI W ROKU
01
Materiały
Sprawdzona wiedza od praktyków w formie wywiadów, webinarów, warsztatów
02
Narzędzia do pracy
Porady i instrukcje pokazujące zastosowanie sprawdzonych narzędzi
03
Wydarzenia
Wartościowe wydarzenia i eventy
04
Praca
Oferty pracy i doradztwo rekrutacyjne