ZARZĄDZANIE
PRODUKTAMI
Warsztat dla zaawansowanych.
Poznaj tajniki sukcesu różnych produktów oraz zainspiruj się do działania.
Szczegóły warsztatu
O PROGRAMIE
Celem programu jest wymiana wiedzy pomiędzy doświadczonymi produktowacami pod okiem eksperta-praktyka. Popracujemy na konkretnych przypadkach i rozłożymy je na czynniki pierwsze, by dowiedzieć się co zdecydowało o efektach końcowych.
Ten kurs pozwoli Ci w detalach poznać strategie produktowe, które odniosły sukces. Wiele inspiracji zbudowanych na konkretnych doświadczeniach innych praktyków oraz smaczki, których nie przeczytasz w internecie.
Podczas 3 miesięcznych warsztatów wraz z innymi uczestnikami będziemy fedrować głębiej. Poznasz osoby odpowiedzialne za sukces rozpoznawalnych marek oraz ich dobre praktyki i sprawdzone metody.
33
GODZIN
11 warsztatów online
4 praktyków prowadzących
16
MIEJSC
Dla osób, które przejdą rekrutację.
Tu nie ma przypadkowych uczestników!
3722
PLN
zapytaj się jak pozyskać do 80% finansowania
WYŚLIJ SWOJE
ZGŁOSZENIE
… zacznijmy od rozmowy
Udział w Kopalni Biznesu zapewnił mi poznanie skutecznych i ciekawych narzędzi do pracy Scrum Mastera. Dodatkowo dzięki zaangażowaniu do projektu rewelacyjnych trenerów i dostałam nam kilof w postaci pakietu sprawdzonych narzędzi. Dodatkowo, co bardzo mocno cenię, dzięki kursowi stworzyłam networking z grupą wyjątkowo inspirujących pasjonatów zwinności.
Cały czas pozostajemy w kontakcie, przez co wspieramy się nawzajem w dążeniu do naszych celów i dzielimy się doświadczeniami - nie tylko biznesowymi.
Przejdź do formularza zgłoszeniowego
DLA KOGO
Dla osób chcących wzbogacić zestaw stosowanych narzędzi na konkretnych przykładach oraz zderzyć swój styl prowadzenia produktów z innymi doświadczonymi praktykami.
Uczestnicy tej grupy pracują już wiele lat z produktami cyfrowymi. Bardzo nam zależy na różnych doświadczeniach i perspektywach, ponieważ wymiana wiedzy pod okiem eksperta wpłynie na sposób dalszego rozwijania Twojego produktu.
PROWADZĄCY
AGENDA
PROGRAMU
Start programu Product Lead poziom zaawansowany: 26.03.2024
11 spotkań przez 3 miesiące sprawią, że rozwiniesz produktowe kompetencje i poznasz wiele praktycznych narzędzi. Bezpośrednio od praktyków oraz innych doświadczonych uczestników.
26.03[wtorek] 17:30-20:30
W jaki sposób patrzeć na rezultaty w sprzedaży i gdzie w nich miejsce dla produktowca?
1. To dopiero początek
f(s) = r, czyli rezultaty w sprzedaży.
f(p) = r i f(u) = r, czyli produkty i usługi w funkcji realizacji celów.
- produkt i usługa = > scenariusze użytkowe = scenariusze sprzedażowe
- 21, prosta symulacja, do które często będziemy wracać.
D.3I.3W, czyli dyskusja – minimum 3 informacje – 3 wnioski
tristan tresar
27.03[środa] 17:30-20:30
Analiza czynności skutecznych, czyli przybliżających do sukcesu produktu!
2. Proces ofertowania oraz zbieranie informacji
- PO, pytania uczestników, odpowiedzi uczestników i prowadzącego
- oferta, aktualizacja oferty i proces ofertowania
- najskuteczniejsze czynności i zachowania w sprzedaży produktów i usług
- kontr_minus, czyli eliminacja czynności KONTR_Skutecznych
- wprost_plus, czyli inicjowanie czynności WPROST_Skutecznych
D.3I.3W, czyli dyskusja – minimum 3 informacje – 3 wnioski
tristan tresar
03.04[środa] 17:30-20:30
W jaki sposób badać wartość nawet nieistniejących jeszcze produktów?
3. Wszystko ma swoją cenę
- PO, pytania uczestników, odpowiedzi uczestników i prowadzącego
- cena, rzecz ważna, trudna i przyjemna., polityka cenowa.
- sprzedaż rzeczy, produktów i usług, które jeszcze nie istnieją.
- realizacja scenariuszy użytkowych.
D.3I.3W, czyli dyskusja – minimum 3 informacje – 3 wnioski
tristan tresar
10.04[środa] 17:30-20:30
W jaki sposób walidować hipotezy, by osiągnąć product-market fit?
4. Eksperyment przez MVP
- Product-market fit jako cel MVP,
- Definicja product-market fit za pomocą metryk produktowych,
- Formułowanie i walidacja hipotez na temat nowych funkcjonalności i rozwiązań,
- Problemy i błędy przy tworzeniu MVP
Michał Łapkowski
• Zobacz całą agendę
17.04[środa] 17:30-20:30
Jak budować eksperymenty, by poszukiwać lepszych rozwiązań znanych problemów?
5. Eksperymenty dla istniejących produktów
- Optymalizacja efektywności istniejących produktów
- Budowanie eksperymentów w kontekście B2C, B2B i marketplaces
- Counterfactual measurement
- Heurystyki i pułapki myślenia przy analizie wyników
Michał Łapkowski
24.04[środa] 17:30-20:30
Jak pracować z business casem produktu w trakcie trwania projektu i na każdym jego etapie życia?
6. Współpraca z zespołem oraz interesariuszami
- Składniki praktycznego i skutecznego business case na początku i w trakcie projektu
- Dobre praktyki w korzystaniu i dbaniu o business case produktu, tak żeby pomagał w pracy nad produktem na każdym etapie życia produktu
- Proces decyzyjny w oparciu o produktowy business case
- Komunikacja z członkami zespołu, interesariuszami i klientami zewnętrznymi
Barbara Gubsch
08.05[środa] 17:30-20:30
W jaki sposób informacje od klientów mogą pomóc w budowie strategii produktowej?
7. Podstawy Social Listeningu dla produktowca
- Wprowadzenie do Social Listeningu
- Analiza Danych o Marce,
- Identyfikacja wzmianek o marce i analiza sentymentu klientów,
- Wyodrębnianie kluczowych insightów dotyczących percepcji marki,
- Tworzenie własnych projektów monitoringu dla wybranej [lub swojej] marki,
- Analiza i interpretacja zebranych wyników.
Wojciech Chrzan
15.05[środa] 17:30-20:30
Narzędzie do sprawnego zarządzania przepływem pracy i komunikacji w zespole produktowym.
8. Product Activities Framework
- Mapowanie obszarów, gdzie w produkcie jest praca do wykonania
- Wyznaczanie kierunku zespołowi we współpracy i komunikowanie interesariuszom
- Jak pomagać biznesowi sprzedawać produkt, nad którym pracujesz z zespołem
- Jak pomagać zespołowi dostarczać produkt i budować jakość
Barbara Gubsch
22.05[środa] 17:30-20:30
Co robią inne firmy i produkty, co możemy zrobić jeszcze lepiej lub inaczej?
9. Analiza produktu i konkurencji
- Monitorowanie słów kluczowych związanych z produktem oraz nastrojem klientów/użytkowników,
- Analiza trendów i wzorców związanych z produktem lub branżą,
- Analiza doświadczenia klienta (CX),
- Monitoring konkurencji oraz analiza ich strategii i działań,
- Praktyczne ćwiczenia na bazie wybranego [lub swojego] produktu,
- Wspólne podsumowanie i dyskusja o strategiach budowania przewagi konkurencyjnej.
Wojciech Chrzan
29.05[środa] 17:30-20:30
W jaki sposób podejmowanie decyzji wspierać konkretnymi danymi o branży i klientach?
10. Tworzenie dashboardów i wyciąganie wniosków
- Przegląd narzędzi oraz zasady projektowania efektywnych dashboardów,
- Integracja danych z B24 lub innymi podobnymi narzędziami,
- Praktyczne ćwiczenia na bazie zebranych danych oraz planów rozwoju wybranego [lub Twojego] produktu,
- Podejmowanie decyzji na bazie danych z praktycznymi wskazówkami,
- analiza case study oraz wizualizacja danych i insightów biznesowych z nich wynikających.
Wojciech Chrzan
5.06[środa] 17:30-20:30
Jak zwiększać skuteczność zespołu w dostarczaniu wartościowego produktu?
11. Techniki uczenia siebie i uczenia innych
- Dashboard produktowca, czyli na co patrzeć, żeby wspierać zespół w zdobywaniu użytecznej wiedzy i kompetencji
- Jak budować w zespole pewność w podejmowaniu decyzji w oparciu o wiedzę i umiejętności zespołu?
- Jak sobie poradzić z syndromem oszusta w roli produktowca?
- Jak się “oduczać” rzeczy, które nie są optymalne dla zespołu w kontekście budowania zaplecza umiejętności i kompetencji
Barbara Gubsch
JAK WYGLĄDA
ZGŁOSZENIE?
Dbamy o jak najlepsze dopasowanie uczestników.
Na Kopalni nie ma przypadkowych osób!
Prowadzimy rekrutacje do 3 miesięcznych programów szkoleniowych. Te dwie rozmowy mają na celu lepiej poznać Ciebie, Twoją motywację i plany zawodowe.
Co stoi za tym, że chcesz dołączyć do grupy?
01
Wysłanie zgłoszenia
02
Rozmowa telefoniczna
03
Spotkanie online
Po przyjeciu do programu szkoleniowego:
03 dostaniesz zaproszenie na nasz event Między Projektami i spotkamy się na żywo w gronie innych uczestników
Dołącz do społeczności praktyków! Poczuj efekt fedrowania!
Z CZEGO SKŁADAJĄ SIĘ WARSZTATY
01
Teoria i dobre praktyki
… żeby wybudować wysoki budynek, niezbędny będzie solidny fundament. Ten już posiadasz, dlatego to dobry czas na rozejrzenie się szerzej. Co robią inni praktycy o podobnym zakresie obowiązków? Jakie metody pozytywnie przekładają się na współpracę z zespołem? Podczas całego programu na Kopalni dbamy o wymianę doświadczeń, warsztatowe podejście i pracę w grupach, ponieważ teorię już dobrze znasz. Chociaż i tutaj postaramy się o miłe zaskoczenie.
01
Teoria i dobre praktyki
… żeby wybudować wysoki budynek, niezbędny będzie solidny fundament. Ten już posiadasz, dlatego to dobry czas na rozejrzenie się szerzej. Co robią inni praktycy o podobnym zakresie obowiązków? Jakie metody pozytywnie przekładają się na współpracę z zespołem? Podczas całego programu na Kopalni dbamy o wymianę doświadczeń, warsztatowe podejście i pracę w grupach, ponieważ teorię już dobrze znasz. Chociaż i tutaj postaramy się o miłe zaskoczenie.
Praca z projektami, produktami lub zwinnymi zespołami to umiejętność poradzenia…
02
Narzędzia
Praca z projektami, produktami lub zwinnymi zespołami to umiejętność poradzenia sobie w bardzo złożonych sytuacjach. Na szczęście innych praktyków zarządzania irytowały podobne sytuacje. Ci bardziej konsekwentni wymyślili różne narzędzia, które pomagają nam podejmować decyzje każdego dnia. Zdecydowanie łatwiej ma „manager”, który może wybierać z różnych technik i metod w zależności od sytuacji. Poznając narzędzia od praktyków, dostajesz nie tylko instrukcje krok po kroku, ale też momenty, na które musisz uważać, żeby osiągnąć wyznaczony cel.
Podczas całego programu poznasz różne sytuacje, które mogą się wydarzyć…
03
Case Study
Podczas całego programu poznasz różne sytuacje, które mogą się wydarzyć w pracy. Dzięki wcześniej omówionym narzędziom, będzie Ci łatwiej przeanalizować sytuację i podjąć najlepsze możliwe decyzje. Potem już tylko praktyka i jeszcze raz praktyka.
Zarządzanie Produktami – poziom zaawansowany
1100 netto
cena pakietu po dofinansowaniu
3722
pln Netto / cena bez dofinansowania
potem będzie 4900 NETTO PLN
33h warsztatów online z praktykami
dostęp do zamkniętej grupy tylko dla absolwentów
pakiet z grupa Mastermind w opcji z dofinansowaniem
pełna obsługa w pozyskaniu do 80% dofinansowania
możliwość rozłożenia kwoty na dogodne raty
bilet na wydarzenie z cyklu Między Projektami
konsultacja HR
dostęp do kursów i spotkań społeczności praktyków
WYŚLIJ
ZGŁOSZENIE
WSPARCIE W
FINANSOWANIU
PAKIET:
⛏️ 3-miesięczny program zaawansowany Product Lead
oraz
⛏️ grupy Mastermind
w cenie 5499 pln jest dostępny w opcji z dofinansowaniem DO 80% – 1099 pln – cena po finansowaniu.
ZAŁÓŻ KONTO i dowiedz się więcej!
FAQ
Dlaczego Kopalnia Biznesu?
Poniżej znajdziesz 6 konkretnych powodów, które musisz wiedzieć przed wysłaniem zgłoszenia:
- Kadra prowadzących – osoby nie tylko z wieloletnim doświadczeniem, ale też praktycy w swoich dziedzinach. Dzięki temu możesz liczyć nie tylko na prezentację narzędzi, ale też ich potencjalne efekty zastosowania oraz momenty krytyczne.
- Kompletny program – 3 miesięczne kompleksowe warsztaty online, które ułożone w logiczną całość dają ogromną wartość dla uczestników. Nie mówimy tu o weekendowym cudzie szkoleniowym, tylko o długim programie, podczas którego o wiele lepiej poznasz doświadczenia innych osób. To wszystko pod okiem doświadczonego prowadzącego.
- Inni uczestnicy – osoby, które pozytywnie przejdą rekrutację dołączą do maksymalnie 16 osobowych grup na dopasowanym poziomie doświadczenia, ambitnych i zmotywowanych do maksymalnego wykorzystania tego czasu. Przygotuj się na ciekawe dyskusje nie tylko podczas spotkań online, ale też w dedykowanej grupie.
- Dodatkowe spotkania – Na dedykowanym kanale odbywają się tak zwane „Szychty”, czyli otwarte spotkania dla absolwentów i uczestników warsztatów. Na tych spotkaniach każdy może zaproponować konkretne wyzwanie z jego otoczenia zawodowego lub porozmawiać na tematy zaproponowane przez inne osoby. Bardzo dużo merytorycznych dyskusji w oparciu o realne przykłady z życia.
- Wsparcie na rynku pracy – współpracujemy zarówno z utalentowanymi specjalistami zarządzania (projekty, produkty, zwinne zespoły) na różnym poziomie doświadczenia, ale także z ciekawymi firmami. Dlatego możesz liczyć na aktywne rekomendacje do partnerów programu oraz na otwartym rynku.Pomagamy w tym obszarze, ale nie gwarantujemy zdobycia pracy, bo to zależy od wielu czynników.
- Społeczność praktyków – naszym celem jest wsparcie w następnym kroku w karierze zawodowej. Bez względu na to czy chcesz dopiero zacząć, jesteś na początku drogi, czy masz wiele lat doświadczenia. Znajdziesz tu osoby z podobnymi wyzwaniami, które Cię od razu zrozumieją, a z dyskusji może wyjdzie coś więcej.
Jak wygląda zgłoszenie do programu?
Może najpierw dlaczego ją prowadzimy i co udowodniły nam poprzednie edycje.
Zauważyliśmy, że odpowiedni dobór uczestników warsztatów ZAWSZE przekładał się na dynamikę pracy, zaangażowanie w dyskusję i wymianę perspektyw. Przez co bezpośrednio wpływa na efekty końcowe i rozwój kompetencji. Tutaj nie ma przypadkowych osób.
- Pierwszym krokiem jest wysłanie zgłoszenia przez formularz na tej stronie.
- Następnie kontakt telefoniczny i rozmowa, która pomoże nam Cię lepiej poznać i odpowiedzieć na ewentualne pytania.
- Jeśli zdecydujesz się wziąć udział w rekrutacji na warsztaty to poszukamy najlepszego terminu rozmowy online. Przeważnie trwa około 30-45 min.
Po lepszym poznaniu Twojego doświadczenia i oczekiwań będziemy zaproponować konkretne działania w tym zaproszenie do programu szkoleniowego.
Jeśli jedną z propozycji nie będzie zaproszenie na warsztaty, to też powiemy dlaczego i podzielimy się naszą perspektywą. Możesz z góry liczyć na wartościową informację zwrotną.
Pamiętaj, że na dole strony jest do nas kontakt i jeśli masz dodatkowe pytania to chętnie na nie odpowiemy.
Jak działa społeczność i kogo można w niej spotkać?
Specjalizacją Kopalni Biznesu są obszary zarządzania projektami, produktami i zwinnymi zespołami.
Dlatego na naszych „korytarzach” (czyt. produktach lub warsztatach) możesz spotkać ludzi o różnym poziomie doświadczenia, ale zawsze będą to praktycy lubiący swoje zawodowe wyzwania. To co jeszcze charakteryzuje naszą społeczność to chęć dzielenia się wiedzą połączona z ludzkim podejściem. Tworzenie merytorycznej atmosfery bez kija w dupie jest naszym głównym celem.
Dlatego w takim nurcie realizujemy:
- 3-miesięczne programy szkoleniowe
- spotkania na żywo pod marką Piwo Między Projektami
- treści video – wywiady i instrukcje narzędzi
- wsparcie w procesach rekrutacyjnych
- grupy mastermind oraz inne formy dzielenia się wiedzą
Dołącz do grona praktyków zarządzania i poczuj efekt fedrowania na Twoich kompetencjach!
WIĘCEJ NIŻ
WARSZTATY
Kopalnia Biznesu to nie same szkolenia. To społeczność praktyków na każdym
poziomie wtajemniczenia zawodowego.
Warsztaty w liczbach
201
absolwentów
Kopalni Biznesu
6
6.1/7 ocena
zrealizowanych kursów
18
zrealizowanych
programów
Poza warsztatami
6
6 lat organizowania spotkań praktyków na żywo pod nazwą Między Projektami
7
7 lat wspieramy firmy w doradztwie i dedykowanych szkoleniach
29
ekspertów praktyków współpracuje z nami realizując programy i doradztwo
NARZĘDZIA I
MATERIAŁY
WARSZTATY
3-MIESIĘCZNE
WARSZTATY Z
PRAKTYKAMI